2015. november 25., szerda

Felhasználói profil szolgáltatás nem tudott bejelentkezni

kép: szamitogepjavitas.com

Ugye mennyire idegesítő? Egy félresikerült frissítés, egy nem megfelelően leállított gép, vagy egy áramszünet is okozhatja ezt a hibát, valljuk be, Murphy közbenjárásával természetesen a lehető legrosszabb pillanatokban jön elő. A kétségbeesés jogos, de kövesse rögtön a megnyugvás, minden megmarad, semmi sem veszett el, pár kattintás, és újra miénk a megszokott asztal és háttér. Mit is kell csinálni?

hivatalos microsoft leírás

Rövidebb - de működő - leírás:


Szükséges 1 dd rendszergazdai jogkörökkel rendelkező felhasználó, ez lehet akár a beépített Rendszergazda (ha nincs épp letiltva), illetve minimum csökkentett üzemmódban kell a gépnek elindulnia, akár a hibás felhasználónévvel is....

  1. Nyissuk meg a Start menüt, majd írjuk be a keresés mezőbe hogy regedit, ezt követően nyomjuk meg az enter gombot.
  2. Ezt követően a megnyíló Beállításszerkesztőben keresse meg a következő  beállításkulcsot:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
  3. Itt feltételezhetően két hasonló nevű mappa fog szerepelni:
    S-1-5-21…1000 és S-1-5-21…1000.bak
    Cseréljük fel őket, a .bak mappáról töröljük a kiterjesztést, és a .bak nélküli mappához meg adjuk hozzá a .bak kiterjesztést


  4. Kattintsunk duplán a .bak kiterjesztés nélküli mappára, és a RefCount értékét módosítsuk 0 -ra.
  5. Kattintsunk duplán a .bak kiterjesztés nélküli mappára, és a State elem értékét módosítsuk 0 -ra.
  6. Zárjuk be a Beállításszerkesztőt.
  7. Indítsuk újra a számítógép és próbáljunk meg bejelentkezni a windows profilunkba.
Ha mindent jól csináltunk, megnyugodhatunk, és dolgozhatunk tovább.

JÓ MUNKÁT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése