2014. december 31., szerda

Viszlát 2014! - I. rész

Év végén általában számot vetünk a mögöttünk álló napokról, hetekről, hónapokról. Egy éve ilyenkor, még el sem tudtuk képzelni mi mindent hoz nekünk az új év. Most is hasonlóan gondoljuk, bár egy biztos, 2015 szilveszterén már minimum hármasban fogjuk várni a következő évet. De ne szaladjunk ennyire előre, lássuk mi minden történt velünk 2014-ben:

Január:
Óvatos kezdés, sok munka mellett azért maradt idő a kikapcsolódásra is, társasozás Seregélyesen, majd. bringatúra a Velencei-tó körül, a hideg ellenére kellemes kirándulás volt - képek

Január végére megérkezett hozzánk is a hó, úgy néz ki most is várhatunk, mert a hideg mellett csak napsütést kaptunk az elmúlt napokban, a hófelhők elkerülnek minket. Január végére pedig egy kortárs zenei csemege maradt, főként Nagy Ákos, és Baráth Bálint zeneszerzők műveiből mutattak be egy csokorra valót. Képek: ITT.

Február:

Talán a környékünkön utolsóként leszedtük a fát. Idén már nem szeretnénk ennyi lehullott tűlevelet. Az időjárás elég zord...Meleg fürdő Agárdon, majd méltóan megünnepeltük a Bálintokat.

Ahogy az idő melegedett, úgy egyre többet jártunk le hétvégenként a dunapartra, lángossal, vagy friss kolbásszal. Reggeli a szabadban.

Február végén pedig egy Longstep koncert, sajnos egy ideig az utolsó volt, de már készülünk a folytatásra... Képek: ITT

Március:
Ahogy jött a jó idő, mi is több időt töltöttünk a szabadban. Pákozd, majd igazi napfürdőzés Dunaföldváron, majd Pakson. Előbbi képei ITT, utóbbiaké pedig EMITT. A hónap végén Székesfehérváron moziztunk, ha jól rémlik, akkor a Noé című filmre vettünk jegyet.

Április:
Anyu születésnapja (25.) a halászcsárdában, itt is készült pár kép, majd a hónap közepén Győrbe látogattunk, képek ITT, majd az 1991-es ballagásunk óta az első megszervezett osztálytalálkozó, köszönet érte! Képek: ITT

Hónap végén kihasználva a remek időt, Csókakőre kirándultunk.Képek ITT.

Május:

Majális Agárdon, majd az idei év első hosszabb hétvégéje, irány Zalakaros, fürdő, pihenés, kirándulások a környéken. Képek pedig ITT.

Hazafelé Tapolca, Balatonfelvidék, gyönyörű tájak, városok, települések. Ugyanebben a hónapban búcsúztattuk el Miskahuszárt, bár még a helyén van, de úgy néz ki, végső állomás Pákozd lesz. Az búcsúztatón készült képek: ITT, még további képek ROHO birodalmából: ITT

Hónap végén pedig megnyílt a várva-várt Velence Korzó, a megnyitón rajtunk kívül még ott volt az est folyamán a Korda házaspár is, leszámítva hogy playback buli volt, jól szórakoztunk. A megnyitóról korábban már a blogon is írtam, ezt a bejegyzést ITT találjuk, képek pedig ITT, de később is sokat emlegetjük, gyakran visszatérünk erre a partszakaszra is.

Ha már szóba került a blog is, itt szeretném megjegyezni, hogy 2013-as nászutunkról szóló beszámolónkat is májusban kezdtem el írni, első része ITT olvasható, az októberben befejezett 11 részes olvasmány teljes egészében ITT olvasható.

Június:
Velence Korzó nem sokkal a megnyitó után, ráadásul napos időben is szép, erről tanúskodhatnak a képek is: ITT.

Volt gimnáziumi osztálytársam felvetésére kirándulni mentünk, első - és eddig sajnos egyetlen - célunk a Rám-szakadék meghódítása volt. Remek idő, napsütés, igazán jól sikerült túra volt. Képek ITT.

Dunaparti sütögetés a barátainkkal, Orsi szülinapja Seregélyesen, majd másnap ünnepi ebéd Sukorón. Képek: ITT.

Hónap végén pedig Ráckevén lazultunk a Thermal Sound éjszakai rendezvényén, jó hangulat, jó zene!