2015. szeptember 10., csütörtök

Napi spam - Beautiful friendship


Tegnap nagy takarításba kezdtem, levelesládámból igyekeztem kitakarítani a már nem fontos, nem érdekes leveleket, ezt a gyöngyszemet pedig megmentettem az utókornak. Igazi hamisítatlan ismerkedős levél 2010-ből, biztos ami biztos, Hiányzik Zsófia magyarul is, és angolul is elküldte üzenetét:

sophie ilungah <sandrailunga3@***.net>
2010. 12. 19.
címzett: 

Hello,
Én hiányzik Zsófia, jöttem át a profilodat ma, és úgy érezte érdekelt abban a tudatban, és hogy kommunikáljon veled a valódi és az igaz barátság és megosztani álmok együtt. kérem, nyugodtan keressen meg közvetlenül az én privát e-mail cím, ami (sophie_ilungah@***.com) nem fogok tudni küldeni neked a képeimet, és mondd meg többet magamról. Várom, hogy hamarosan hallunk.
Köszönet és üdvözlettel,
Sophie

Hello,
I am miss sophie,i came across your profile today and felt interested in knowing you and to communicate with you for real and true friendship and also share dreams together .please you are free to contact me directly with my private email address which is (sophie_ilungah@***.com) there i will be able to send to you my pictures and tell you more about myself. am waiting to hear from you soon.
Thanks and best regards,
Sophie

Megosztás:

0 megjegyzés: