2015. szeptember 24., csütörtök

Ó, azok a 80-as évek!


Halvány emlékképeim között szerepelt az űrhajós kislány, akivel 1983-ban "találkozhattam", igaz akkoriban csak a fekete-fehér televíziónk képernyőjén keresztül. 6 éves korom ellenére elég mély nyomot hagyott bennem, felnőtt(ebb) fejjel évekig kerestem mi is lehetett ez a film, és most végre, majd 30 évvel később újra találkozhatunk, köszönhetően egy reggeli rádiós műsor telefonos vetélkedőjének.
Orosz alkotásnak  hittem, de kiderült, csehszlovák ifjúsági sorozat, 1978-ban készült, a Magyar Televízió pedig 1983-ban kezdte el sugározni.

Bővebben a sorozatról az origo.hu oldalán, illetve a wikipédia oldalán olvashatunk


Ó AZOK A 80-AS ÉVEK!

Szüleim nagy ágyáról szurkoltunk Ulmann Mónikának, megnézhettem a Szexmisszió filmet, majd az ismétlést már nem, 1983, amikor emlékezetem szerint első alkalommal tudtam kiolvasni az évszámot, új ovi a házunk mellett, nagymamámmal útban Rácalmás felé számolhattam a "tragacsokat" .... 


Megosztás:

0 megjegyzés: