2015. szeptember 20., vasárnap

Sorozatok amiket szeretek/szerettem

IT crowd - alap... :)


Valahol a Lost-nál kezdődött minden. Aztán jöttek sorra a jobbnál jobb sorozatok, legyen szó humoros vígjátékokról, komolyabb történelmi feldolgozásról fantasy történetről, vagy éppen sci-fi témájú filmekről. Volt amit sajnáltam volna kihagyni, olyan is akadt, amitől egy kicsit "tartottam", és természetesen olyan is, aminek a vetítése után nem volt hiányérzetem. Bevallom, a Dexter befejező részét mai napig nem néztem meg...

Próbálom összeszedni, remélem nem sokat hagyok ki.

Egyik nagy kedvencem volt!


Lost
Primeval
Fringe
Dexter
Firefly
My name is Earl
Vikingek
Jericho
The walking dead
Almost human
Weeds
Supernatural
The big bang theory
Under the dome
Ghost whisperer
Once upon a time
The mentalist
Arrow
4400
V
Lie to me
IT crowd
Two and a half men
Heroes
Eureka
Medium
The mentalist
Chuck
Atlantis
Game of thrones
Sherlock
The Middle
Revolution
Resurrection
The last ship
Z nation

A Dexter még igazán mehetett volna tovább...

Egy másik nagy kedvenc a múltból...
Megosztás:

0 megjegyzés: