2016. december 31., szombat

Apablog 19.

Idén is rengeteg minden történt velünk, egy valamiből nem engedtünk, szeretünk itthonról kimozdulni, természetesen hazaérkezni is, de azt hiszem ez így természetes. Kialakultak a kedvenc helyeink, pláne a város környékén, ahova ha úgy adódik, bármikor könnyen el tudunk jutni. ha anya piacon vásárol, Lilivel szívesen időzünk az egyetem előtti Molnár László Emlékparkban, igyekszünk minél többet lejutni a Szalki-szigetre, ijesztgetni a gólyákat, vagy éppen egy jó kis halászlét megenni, de örömmel megyünk a környező településekre is, a rácalmási kúriába, dunaföldvári rakpartra, vagy a cukrászdába a belvárosba, és a Velencei-tó se maradjon ki, a pár éve megnyitott Korzó is remek, ideális, gyerekbarát célpont. Ezen felül igyekeztünk minél több helyet felfedezni magunknak Magyarországon. Szerencsére sok helyre eljutottunk, sok mindent kipróbálhattunk, Lilivel új helyeket fedezhettünk fel. Évzáró visszatekintőben igyekeztem az eddig kimaradt élményeinkből szemezgetni.

Első rész

Január

Év-, és munkahely váltás miatt egy kicsit máshogy indult az év, próbáltuk úgy intézni, hogy a lehető legkevesebbet érezzen Lili ebből. Úgy alakult, hogy neki már csak fényképek segítségével fogjuk felidézni ezt az időszakot.
Ha január, akkor Lili születésnapja. Az első...

Az első gyertya a tortán.

Pesti rokonainkkal végre összehozzuk az elmaradt közös karácsonyozást, idén is át fog lógni a következő évre, de a lényeg, hogy ha egy kicsit is, Lili unokatestvérei körében legyen egy kicsit, és mi is tesók végre ne csak telefonon beszéljünk.

ismerkedés a zongorával, és a konyha legbarátságosabb helye

Február

Alkalmanként már végre kimozdulhatunk hosszabb időre is a lakásból, mondjuk a kulcsi dunapartra, ott, ahol annak idején rengeteget strandoltunk, ott, ahol pár éve leszakadt a part...

Helló Duna, helló Kulcs!

Aztán persze dédipapát is összekapcsoljuk, ha virtuálisan is, hugommal és másik dédiunokájával, talán jövőre több ilyen kellene.

Dédi és a technika.

Szerencsére nem volt nagy tolongás a játszótéren.

Március

Látogatás nagypapánál Budapest, és ha már arra jártunk, játszótér a Hajógyári-szigeten, és egy kicsit Visegrádra is kinéztünk, mi több, pisztrángot is megkóstoltuk hazafelé. Igen tartalmas napunk volt.

Póniló és játszótér. Nehéz volt továbbindulni.

Visegrádi Történelmi Játszópark.
Ahogy a királyok se...

Parádfürdőn is töltöttünk két éjszakát, természetesen a környéket is megnéztük. Galyatető, Kékestető, Magyarország legmagasabb pontjai.

1014

Játszósarok, és a

medence, nagy kedvenc.

Galyatetőn, és a Kékesen is még volt egy kis hó.

Hónap végén pedig ellátogattunk a veszprémi állatkertbe, gyönyörű időt fogtunk ki, ide (is) vissza fogunk még jönni!

Családi kiruccanás.

Április

Jó idő, és az első hajvágás hónapja. Felfedezzük, és birtokba vesszük a játszóterünket.

Nem fáj, de le kell kötni a figyelmét, hogy ne forgolódjon.

Nagy kedvence a vonat lépcsője és a csúszda, ...

... meg minden amire fel lehet mászni.

Május

Nyárindító lazulás egy gyönyörű hétvégén Siófokon, a szálloda legfelső szintjeiről a legszebb a kilátás, de ha a gyerek az erkélyen van, a gyomorgörcs garantált. Elbarikádozott korlát, és maximális figyelem.

Szép, szép, de...

Relax a jakuzziban.

Mindent felfedezni, kipróbálni.

Játszóterekről külön is írtam már, de tényleg, a rácalmási az egyik kedvencünk. Amint tudunk, megyünk!

Biztonságos gumilapok a játékok körül.

Június

Ritka pillanat, amikor a három testvér egyszerre, egy helyen tartózkodik. Márpedig idén ez is összejött végre.

Tényleg ritka pillanatok

Mi Zoéval,

Hugi Lilivel.

És ebben a hónapban esett meg első alkalommal, hogy Lilit egy kicsit hátrahagyva, a két szülő, elutazott Siófokra, hogy egy kicsit kettesben legyenek. Azért Lilinek sem volt olyan rossz sora. Mi persze nem is tudtunk nem róla beszélni.

Jó időben, jó helyen.

Megpróbáltuk kipihenni magunkat. Reménytelen vállalkozás.

Hát elég nagy körvonalakban ennyi az óév első fele, hamarosan folytatjuk, mert még sok mindenről nem esett szó!