2015. március 16., hétfő

Samsung Galaxy S3 update


Elérkezettnek éreztem, hogy szeretett telefonomon frissüljön a rendszer. A gyári rendszertől már korábban megszabadultam, sokáig Cyanogenmod futott, de állandó hibaként jött elő, hogy a fényképezésre használt program nem tudott csatlakozni a kamerához, vagy épp a beágyazott videók voltak kép nélküli hangzóanyagok. Utóbbi talán nem is volt olyan nagy gond, legkevesebbet a videókat nézem rajta, viszont a fényképezőt napi szinten használom.


A felmerült problémákkal szembesülve éreztem, nem lesz egyszerű, és számba vettem azt a lehetőséget, hogy legvégső esetben az eredeti ROM kerül vissza rá, bár ezt visszalépésnek éltem volna meg, teljesen meg vagyok elégedve a 4.4-es Kitkat rendszer adta lehetőségekkel.


Egy kicsit reménykedtem, hogy a frissítés során esetleg már Lollipop kerül a telefonra, de egy végre "sikeres" telepítés során bár elindult a telefon, de nem nagyon kezelte a hálózatot, így tulajdonképpen értelmetlenül buta készülék maradt volna, ha nem próbálkozom tovább. (nyilván valamit én ronthattam el valahol)

Újra keresgélés, cél, hogy egy fagyásoktól mentes, új rendszer legyen a telefonon.


10 legjobb egyedi ROM - válogatás

Szerencsére van bőven miből válogatni, igazából nem is nagyon próbálgattam végig mindet, a fenti lista alapján könnyen eldönthető, hogy kinek melyik jön be jobban. Paranoid SaberDroid, Omega, majd a végén eddig véglegesnek tűnő Carbon került egymás után a telefonomra.


Elegáns, stabil, a kamera nem fagy le, Kitkat, tetszik. Bejön. Marad - még, én meg megpróbálom majd még kiaknázni az eddig ki nem használt lehetőségeket :)


Megosztás:

0 megjegyzés: