2015. október 7., szerda

Apablog IX.

Nekünk a Balaton a riviéra

A gyerekre tekintettel, valamint saját megnyugtatásunkra, nem terveztünk nagy utazásokat a nyárra, mégis úgy érezzük, sok helyre el tudtunk jutni. Ezen az őszi borongós napon milyen jó is a visszaemlékezés....
Bakancslistám egyik eleme a lakóautós nyaralás, most egy ilyen autóval jutottunk le a Balatonra. "Saját" guruló kecó, minden helyben, önellátás egy hétig, akárcsak otthon. Egyik kedvenc helyünk is, ráadásul Lili is itt született volna februárban, de közelsége miatt is Siófokra esett a választásunk.

kicsinek tűnik, de sok minden fér bele :)

Gyerekkel amúgy sem egyszerű mutatvány a pakolás, szerencsére volt hova pakolni, bár a nagy babakocsit már nem tudtuk betuszkolni a vékonyra tervezett ajtón, így a Balatonon került felavatásra a kék sportautó... ez még épp befért, de a képen is látszik, tényleg mindent a kényelemért!

kilátás

Szerencsénkre a parthoz legközelebb eső sorban kaptunk helyet, így közvetlen rálátással a Balatonra, egész kellemesen töltöttük el az egy hetesre tervezett nyaralásunkat.

Balatonra néző villás reggeli

Augusztus eleje, hőség, még nagyobb hőség, villás reggeli a kocsi egyik oldalán, délután pihi, relax a másikon. Igazán ránk fért már.

Kirándulás a belvárosba vonattal, óriáskerék miközben épp egy villámzápor áztatja a kemping területét, rengeteg új élmény, Lilinek is, nekünk is.

Siófokon az óriáskeréken

Természetesen a strandolás sem maradhatott ki a napi programjaink közül.

árnyékban,

matracon,

úszógumiba fektetve,

de leginkább a biztos kezekben...

Lili szerencsére nem most találkozott először vízzel, nem volt idegen neki a környezet, bár az úszógumiból még nem ért le a lába, ez egy kicsit zavarhatta. A tűző napsütés miatt viszont fél óránál többet még késő délután sem tartózkodtunk a vízben, szerencsére meg is úsztuk a leégést.

játék az egész világ

duplán jó :)

Miközben terveztük a balatoni utazásunkat, külön figyelmet kellett fordítani arra is, Lili hol fog aludni. Rövid kupaktanács, valamint a kocsi adottságait megismerve arra  jutottunk, a gyerek a vezetőfülke fölött fog aludni, szerencsére egy hálóval biztonságosabbá lehetett tenni, nem pottyant le, pedig a nagy éjszakai vándorlásai során bejárta az egész teret.

JAJJ VAKU! 3 óra - az első éjszaka még furcsa volt neki...

fél 7.... JÓ REGGELT a magasból :)

indul a nap...

boldog gyerek,

bolond(ozó) szülők....

Nem mellékesen megjegyezném, a naplemente is szép!

Nyaralásunk ezzel nem ért véget, következő részben folytatom!