2016. szeptember 4., vasárnap

Újra tollaslabda


ügyesek, lelkesek, - fotó: csakujvaros.hu

Egyáltalán nem úgy alakult a péntek estém, ahogy terveztem, terveztük. Ezúttal még a szokásos gyerekaltatás is elmaradt, ezt a feladatot most kicsit átpasszoltam kedves páromnak, akinek amúgy is nagyon sokat köszönhetünk. Lili születése előtt (lassan két éve  lesz) még volt időm, hogy alkalmanként tollaslabdáztam. Nem sokat, nem sportolóként, csak hobbi szinten, hogy egy kicsivel növeljem a mozgással eltöltött perceim számát. Aztán jött a csöppség, szemünk fénye, és háttérbe szorult a sport, egészen mostanáig, ugyanis pénteken délelőtt szembe találkoztam a csakujvaros.hu hírével miszerint nyílt versenyt rendeznek versenyzőknek és amatőröknek. Kicsit utánaérdeklődve, délutánra már ki is alakult az esti program, ott leszek én is. Hiába a kihagyott idő, újra vállamra veszem az ütőmet, leporolom a sportcipőmet, és irány a sportcsarnok, bevállalom, valahol újra el kell kezdeni. 

esélytelenek nyugalmával aktív tollaslabdázók között

Nem voltak illúzióim, tudtam, hogy hirtelen, utolsó pillanatban beugróként maximum az izületeimnek mutatom meg a határokat, amik az idő múlásával eléggé alacsonyra estek vissza. Már a bemelegítés alatt kiderültek a fontosabb hiányosságok, a fonákokat újra meg kell találni (legközelebb többet viszek), jobban kell(ene) irányítani, és az ütések ereje is hagy némi kívánnivalót részemről. Ennek ellenére remek estét töltöttem a Danubius KSE versenyén. Mozgásban, leizzadva, eredménytől függetlenül ígérem legközelebb is az indulók között leszek. A verseny győzteseinek, díjazottjainak ezúton is gratulálok!

Megosztás:

0 megjegyzés: