2015. július 13., hétfő

Napi spam - Nyerő notes


Álmaimban már többszörös lottónyertes vagyok, lógatom a lábam a világ számos pontján, aztán a csodálatos történet a bilibe lógó kezemmel általában be is fejeződik, bár aprótalpú gyönyörű kislányunk reggeli mosolya azt hiszem mindenért kárpótol...

Egy kezemen meg tudom számolni, hány alkalommal próbálkoztam lottózni, nyomorult kettesekkel persze semmit nem lehetett nyerni, így nagyon hamar feladtam, tudom, pont a cél előtt. 

Ha hihetnék a most következő levél tartalmának, még örülhetnék is, bár van benne egy kis bökkenő: elég régen próbálkoztam a szerencsejáték eme formájával.  

Nyerő Notes.
E-mail címed szerencsés nyertesek közé tartozik a El Gordo lottó a program, amely megnyerte 150,000.00 euró a negyedik osztályban. Vegyék fel a kapcsolatot iroda további információkért és a szükséglet
ESP Követelés Tanszék
***** Oliver.
Tel: Tel: 00-34-602-689-690
Vegye fel a kapcsolatot Claims osztály e-mail: mr.****oliver@***.com
Hivatkozási szám: CIM-2079, jegy: Szám: 190 száma Bach: ES / 400/13
őszintén
Mrs. ****ca Da***n.
Management koordinátor.

Remélem valaki az elkövetkező napokban felveszi helyettem a nyereményt és beköszön :) 


Megosztás:

0 megjegyzés: