2015. október 26., hétfő

Apablog X.

Visszavonhatatlanul vége a nyárnak, vasárnapra virradóra már az órákat is átállítottuk, ilyenkor jó felidézni a nyári strandolós, kirándulós képeket, szerencsére voltunk sok helyen, előző apablogos bejegyzésemben a siófoki nyaralásunkról írtam, most pedig virtuálisan Siklósra invitálom a kedves olvasókat, családtagokat közelebbről és távolabbról, igaz ők már egy részét láthatták.

SIKLÓS

Hello Castello!

Augusztus közepén egy pár napig a siklósi Hotel Castello vendégei voltunk. Le merem írni, sőt, ajánlani is tudom a helyet, igazi gyerek-, és szülőbarát szálloda, megfelelő kényelemmel, ellátással. Voltak elvárásaink ugyanis. A nyár, mit sem ér strand nélkül, így a vízpart, a medence alap feltétel volt, mi több, kifejezetten rákattantunk a gyerekmedencékre, érhető okok miatt, Lili bár szereti a vizet, de biztos ami biztos, szereti ha leér a lába. Vagy a keze... netán mindkettő. Mindemellett szeretjük a látnivalókat, a várakat, kilátókat... azt hiszem ebben sem volt hiány, a szálloda majdnem közvetlenül a vár tövében helyezkedik el.

Itt aztán el tudnék képzelni akár egy egész életet is...

Közvetlen átjáró ugyan csak a fürdőbe van, de tényleg gyönyörű környezet várt minket, és az ételekre sem lehetett panaszunk.

Előre jeleztük, gyerekkel érkezünk, vendéglátóink babakáddal, és összecsukható gyerekággyal vártak minket, ezeket szerencsére nem nekünk kellett cipelni.

gyereksarok kicsiknek és nagyoknak még kisebbeknek

A szálloda bejárata mellett van egy gyereksarok, tele játékokkal. Igazi paradicsom egy gyerek számára, ki is használtuk. Étkezés előtt, után, séta előtt, séta után, vagy ahogy épp útba esett.

Játék hason, mászva,

háton,

Anya ölében, majd megint mászva...

ÉS

ÜLVE!

Nem kis meglepetésünkre Lili itt ült fel első alkalommal határozottan, mindenféle támogatás és segítség nélkül, mindamellett, hogy a kúszás-mászás alapelemeit is már elsajátította. A gyereksarok neki színek, játékok végtelen tárházát jelentette, talán ez volt a megfelelő inspiráló erő, de a bőség zavara is látszott rajta, hirtelen azt sem tudta melyik játékot kóstolja meg előbb, de tényleg a lényeg: nagyon élvezte.

Ismerős figurák a falon :)

Nem csak ez volt az egyetlen újdonság számára - és számunkra  -, ugyanis ezen az utazáson használtunk első alkalommal etetőszéket, ha már elég nagylányok lettünk, hogy már tudunk ülni....

Asztalnál, mint a nagyok...

eszünk, és iszunk.

Az öröm persze strandolással teljes, a számunkra "bokamedence" az igazi terep a kisgyerekeknek, Lili lába leért, boldogsága, és boldogságunk határtalan volt.

Azért a nagy vízben is megmártóztunk, szigorúan szülői felügyelettel...

Ott van Apa, Anya! :)

Megbeszélés, hogy széltében, vagy hosszában ússzuk át a medencét.

Sajnos városunkban az élményfürdő épp zárva van, csak csak remélhetjük, egyszer még mielőtt összedől, sikerül újra megmártózni a medencékben. Siklós után pláne tudjuk, igazán szükség lenne egy ilyen fürdőre. Mielőtt azonban elszomorodnánk városunk elbaltázott lehetőségein, bemutatjuk, hogy éreztük magunkat, még a liftben is:

NAGYON JÓL!

És mielőtt teljesen elfelejtenénk, Siklós csodálatos, a vár még szebb, a fürdő hangulatos, mindenkinek csak ajánlani tudjuk, mi is megyünk vissza, amint adódik rá lehetőségünk.

Ostrom alatt a vár! Belecsöppentünk a 2015-ös Siklósi Várjátékokba.

Míg én a vár apróbb és nagyobb termeit fedeztem fel, A lányok az ostrom ideje alatt egy sólyommal barátkoztak.

A sólyom nem ijedt meg, Lili is inkább csendben vészelte át a "nehéz" perceket, még arra is rá tudták venni, hogy - erős segítséggel - megsimogassa tollas barátunkat.
Az igazán élménydús meleg nap délutánján nagy örömmel ugrottunk újra a medence vizébe, ahol a sárkányt is legyőzhettük.

Eseménydús napjaink után azt hiszem nem kellett sokat altatni a hős családunkat, hamar átadtuk magunkat az álommanóknak.

Nyaralásunk sajnos észrevétlenül hamar véget ért, pedig még maradtunk volna, köszönjük a Hotel Castello csapatának a ki-, és felszolgálást, segítséget!