2015. november 16., hétfő

Irány Franciaország! Hello EB!


Tartozom egy vallomással, rögtön így az elején. Nem sokra tartom a magyar focit, nem nagyon, szinte soha nem járok meccsekre, talán az utolsó helyszínen végigszurkolt meccs még akkor volt, amikor a Dunaferr az NB1 tagja volt, stadionról pedig még csak álmodoztunk. Azóta persze sokat változott a világ, klubcsapataink továbbra is nagyon gyorsan kiesnek a nemzetközi kupákból, de most pótselejtezőn bizonyíthatták nemzeti mezbe bújt focistáink, igenis ott a helyünk a 2016-os Labdarúgó Európa Bajnokságon.

Meccsek előtt bevallom én is arra tippeltem, kikapunk, újabb zakó északi barátainktól, majd elcsendesedik minden, újabb elszalasztott lehetőség....

Aztán nyertünk Oslóban.

Hihetetlen, de idegenben lőtt góllal megszereztük a vezetést, és itthon, tegnap vasárnap megint sikerült legyőzni a norvég válogatottat. Fél szemmel követtem a meccset, és ami szembetűnő volt, hogy hajtanak, támadó játékkal szinte végig fölényben játszottak. 90 perc alatt pedig 4 gól esett, ebből 3 a norvég kapu hálóját mozgatta meg. 


kép forrása és a meccs összefoglalója: 24.hu

Én tényleg csak remélem, - és gondolom ezzel nem vagyok egyedül - hogy ez valaminek a kezdete, és nem csak egy rövid fellángolás. Mint minden sport megérdemli, hogy ott legyen a legfelsőbb körökben. Most egy szintet a focistáink is feljebb léptek, kívánom, hogy a lehető legjobban éljenek a lehetőséggel.
"Nem szeretek belső dolgokról beszélni, de ezt most megemlítem. Fantasztikus dolog volt, ahogy Dzsudzsák Balázs csapatkapitánya lett ennek a társulatnak.
Olyan beszédet tartott, mielőtt kiindult a csapat a meccsre, hogy a hideg kirázott, felállt a karomon a szőr. Úgy fanatizálta és tüzelte a társait, hogy élvezet volt nézni.
A visszatérő gondolata az volt, hogy ezek a norvégok nem mehetnek el innen győztesen. Mindenáron meg kell ezt akadályozni. Ha most megint itt vagyunk a kapuban, akkor ott kell lennünk az Eb-n. Olyan erő volt benne, mint egy félistenben, én ilyennek még nem láttam. És szerencsére nagy hatással volt a társaira, összekapta őket."
forrás, teljes cikk: index.hu 

GRATULÁLOK!
ZÚGJON HANGOSAN A RIA RIA HUNGÁRIA!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!
Megosztás:

0 megjegyzés: