2015. november 5., csütörtök

Végállomás

Horváth Tamás vagyok. Nevemet szüleimtől kaptam, és olykor megesik, más Horváth családban is, hogy a születendő fiúgyermeknek a Tamás nevet adják. Egyszer megpróbáltam összeszedni, hogy szeretett kis városunkban hány Horváth Tamás lehet. Nagyjából akkor 5 körül lehetett ez a szám, bevallom őszintén, ha emlékeim nem csalnak, 1996-ban egy másik Horváth Tamás nevével léphettem fel az FMD helyi erőpróbáján. Én már nem voltam középiskolás, pláne nem megyénkben, a zenekarból viszont nem hiányozhattam, pont kapóra jött a névazonosság, amit teljes mértékben ki tudtunk használni. Mellékesen megjegyzem, a Csótányok zenekar mellett mi "csak" ezüst minősítést kaptunk, de ennek is nagyon tudtunk örülni! :) 

Az idő elteltével persze változott a helyzet, most épp nem tudok pontos adatot szolgáltatni hány Horváth Tamás lakik a városban, de egy valakiről biztosan tudom, ismertebb, szintén zenész, úgy néz ki mint Pierrot, kicsit hasonlóan énekel mint L.L. Junior, dunaújvárosi, és a fiatalok kedvence. korábban is már írtam róla a dunaújvárosi zenészekről, ezt itt lehet (újra) elolvasni.



A napokban jelent meg az új szám, illetve videó VÉGÁLLOMÁS címmel, ennek köszönhetően sokan keresnek  rá, viszont nekem is volt egy bejegyzésem hasonló címmel, előre, és utólag is elnézést, teljesen más témában. Akit mégis érdekel az én VÉGÁLLOMÁSom, IDE KATTINTVA el lehet olvasni.

találati lista, én csak a második oldalon vagyok

Horváth Tamásnak, Raulnak pedig további sok sikert! :)
Megosztás:

0 megjegyzés: